2013. november 16., szombat

1. rész A kezdetek

 Nem mindennapi történetem akkor kezdődött mikor középsulit váltottam. Most 10. osztályba járok újdonsült barátnőimmel. Az a bizonyos nap éppen szerdai nap volt mikor a kézi edzés, kóruspróba és gitár is egy napra esik. Hulla fáradtan szinte futottunk a buszmegállóba de mire kiértünk az én buszom épp elhajtott az orrom előtt.
- Na szép most mivel megyek majd haza?!
- A következővel ha van! Van egyáltalán?- érdeklődött Melody
- Igen van de csak 2 óra múlva indul. De van egy ötletem mivel viszonylag üres a buszvég akkor amíg várunk addig szórakozzunk egy kicsit.
- Ez remek ötlet!!! - vágta rá Rebeca
- Jó jó ez mind szép és jó de mit csináljunk? - kérdezte Dorothy unottan
- Énekeljünk és táncoljunk!!! - csatlakozott Vivs is
- Ez mind szép és jó de mit énekeljünk?
- Jedwardot!!!! Jedwardot!!!!! - rángatta Mel a karomat
- Jó lenne de nem nagyon ismerünk Jedward dalokat.
- Akkor mi legyen? - érdeklődött Vivs
-  Mondjuk a Cruisin' for a Bruisin'!!- vetettem fel az ötletet
- Ohhhh az JÓÓÓÓ!!! - hangzott el egyszerre az egynemű válasz
Felosztottuk a dalt Melody, Vivs és én énekeltünk. Reb meg Dorothy táncoltak. Rettenetesen belemerültünk az éneklésbe és a táncba oly annyira, hogy mintha a világ megszűnt volna körülöttünk. Mire vége lett a dalnak ránézek az órámra
- Jesszus így elszaladt az idő!!
- Nekünk sajna mennünk kell mert itt van a buszunk! 
Abban a pillanatban eltűnt Dorothy, Vivs és Reb. Mellel még énekelgettünk egy darabig. Lassan a mi buszunk is megérkezett és elindultunk haza. Miháncs belépek az ajtón megcsendül a telefonom. Melody hívott.
- Szia mondjad.
- Kikó el sem fogod hinni amit most mondani fogok neked.
- Na ki vele had halljam mert már fúrja az oldalam.
- Felmentem a netre és nem fogod elhinni mit találtam. Egy videót arról, hogy mi kint a buszmegállóban éneklünk és táncolunk.
- Hogy mi van?? Te most csak viccel igaz??
- Nem ez halál komoly. Gondolom felvette valaki a járókelők közül amikor mi nem figyeltünk hazament és feltette.
- És és hány ember látta?
- Sacper kb. 1 millió. De ez még semmi van alatta csomó dicsérő kritika.
- Ezt a saját szememmel is látnom kell. Sya  Mel holnap talizunk.
Leraktam a telefont és berobogtam a szobámba. Rögtön elküldtem a csajoknak a vidit. Mivel másnap korán keltem így időben lefeküdtem aludni.

6 megjegyzés:

  1. Ez szuper.! *-* Nagyon tetszik, ügyi vagy Kikó. ^^ ♥ Várom a következő részt. :)
    Üdv: Rebi. ( Ha nem tudod, ki vagyok: Instagramról ismerjük egymást, én vagyok @beckymaslow. :D :3 )

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Rebi igyekszem a kövivel :) <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó *.* Várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  4. Szipi szupi tudom egy "picit" megkéstem ,de làtod mondtam hogy elfogom olvasni ;) (igaz hogy 6 hònapot késtem :( SORRY )

    VálaszTörlés