2013. november 30., szombat

4.rész Készülődés

Mindeközben Amerikában:


- Bella, Bella hol vagy kislányom? Bella? - rohangált a házban ész veszte Mrs. Shcmidt 
- A szobában vagyok éppen csomagolok mit szeretnél?
- Brady megint összetör mindent és tele a pelus.
- Megyek már megyek, de 2 óra múlva indul a gépünk és Kendall merre lehet?
Ebben a pillanatban lépett be Kendall a konyhába.
- Itt vagyok, de muszáj nekem is elmennem oda? Semmi kedvem megismerkedni azzal a kis hogyishívják  taknyossal!!
- Kisfiam nem illendő így beszélni senkiről még akkor sem ha csak 16 éves. Nem is ismered akkor meg semmi alapja ennek az elutasító viselkedésnek.
- Kit hozol magaddal Kendallizzz?
- Logant. Jajj jut eszembe még fel kell hívnom, hogy lassan indulhat ki a reptérre. Bell ha te nem emlékeztetsz akkor szegény itthon maradt volna. Meg unatkoznék nélküle Magyarországon vagy hol a bánatba.
- A többiek tudják, hogy hova mentek?
- Igen mondtam de így most nehéz lesz albumdalokat írni.
- Kendizz még valami!
- Mond gyorsan.
- A csajszika nem tudja sztár mivoltotokat se a neveteket és még csak képen sem látott titeket úgyhogy ezt a sztár dolgot ott hanyagolni kellene.
- Jó megpróbálkozom vele. - és már el is tűnt a szobájába
- Bella, Kendall itt a taxi bőröndöket lehozni, Brady holmijait kézbe kapni és indulás a reptér.

- Rendben megyünk már. -hangzott a válasz egyszerre
beültek a taxiba a reptér csak 1 órányira volt tőlük. Logan már ott várta őket. Leellenőrizették a jegyeket és felszálltak a gépre. 
- Na akkor egy 8 órás út és következik életem legunalmasabb hete. Jesszus a gitáromat meg otthon hagytam, ilyen szerencsétlen is csak én lehetek! 
- Ne emészt magadat miatta biztos ott is van gitár. - nyugtatgatott Logan
Egy kis idő után elnyomott mindannyiunkat az álmosság. Elaludtunk de egy óra után felébredtünk és rettentően unatkoztunk. Arra az elhatározásra jutottunk, hogy vidit csinálunk  Carlosnak és Jamesnek ami a végére inkább fanvidinek tűnt. Nekiálltam zenét hallgatni a repülőn síri csend lett. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy Kendalliz teli torokból  az Elevatét énekeli. A kezét fel le mozgatta és csatlakoztam hozzá így már mindeni minket bámult. Nagy sokára landolt a gép mikor kiderült az, hogy még nem vagyon Magyarországon rettentően elkeseredtünk. Viszont az felettébb furcsa volt  amikor ránéztem az órára és délelőtt 10 órát mutatott.
- Srácok Kavin hamarosan megérkezik és egy kisvárosban fogunk lakni.
- Két kérdésem lenne az egyik az, hogy Hol vagyunk? a másik pedig Mikor indulunk innen?
- Bécsben vagyunk és az ott Kavin kocsija ami azt jelenti indulhatunk. - hangzott a válasz Bellától
- Szaisztok örülök, hogy mindenki és minden megvan épségben Hali Logan. Akkor indulhatunk igaz??
Bepakoltuk a bőröndöket az autóba beültünk és már indultunk is.
- Kavin mikor érünk már oda hisz órák óta csak a síkságot meg a fákat látjuk sehol egy település vagy város.
- 10 perc és ott vagyunk - hangzott a válasz.

    


             

1 megjegyzés: