2014. január 31., péntek

8.rész Esküvő 1

- Mel szia örülök, hogy nem késtetek mert fél óránk van és még be akarlak mutatni valakiknek.
- Kikinek? Kikó nem mondod komolyan? 
- Szoktam én viccelni?
- Őszintén? Igen.
- Haha!! De ez most nem vicc. Akkor megérkeztünk én itt lakom anyuval meg apuval, ha hazaengedik a szolgálatból.
- Miért hol szolgál?
- Kint Amerikában az FBI- nál. Az esküvőre sajnos már nem tudott maradni mert hajnal 2-kor indult vissza a gépe.
- Hát akkor biztos nagyon szigorú mivel te vagy az egyetlen lánya.
- Kezdjünk öltözni közben mesélek meg megcsinálod a hajamat is?
- Szetinten is öltözzünk és persze, hogy megcsinálom a hajad.
- Gyere bujj be a szobámba a folyosó legvégén jobbra.
Apa akkor sem volt itthon mikor megszülettem. A nevem pedig azért ennyire angolos mert igazából kiköltöztünk volna csak közbejött valami amit nekem nem mondhatnak el. Születésem után először 10 évesen találkoztam vele. Akkor ment ki vele együt a bátyám. Ő viszont többször jött haza mint apa. Apa viszont 6 év után ismét hazajött egy napra.
- Huhh nem semmi egy életed lehetett. Az apábat jóformán nem is ismered. Az aki az egyetlen "érett férfi" volt a közekedben ő is eltűnt.
- Igen többnyire...
Ekkor kopogtatnak az ajtón én pedig hirtelen abbahagytam a mondatomat.
- Kikó bejöhetünk egy percre? - hangzott a kérdés
- Nem maradjarok ottkint és várjatok addig míg megöregszem. Hát persze gyertek csak be nyugodtan.
- Wow! Nagyon csinosak vagytok. Teljesen más vagy ebben a ruhában és ezzel a hajjal mint a sulis cuccban.
- Ugyan már Loggi azért annyira nem szörnyű. Apropó Melody a te kísérőd Logan lesz.
- ŐŐŐ az a Logan akire gondolok?
- Igen és Kendall is az.
- De mit keresnek itt?
- Majd elmagyarázom de most induljunk mert nagyon idegesek lesznek ha elkésünk.
Mel egy szót sem szólt az autóban rettentően csodálkozott. Nem bírta felfogni, hogy kik vannak nálam. De nagy nehezen megbarátkozott a gondolattal.
- Figyi skacok kicsit magunkra hagynátok. Beszélnem kellene Mellel.
- Kikó de siessetek mert nem akarok egyedül bemenni Loggival. Kicsit furi lenne.
- Rendi ne aggódj nem tart sokáig.
- Kikó teeee meg őőők??? Mióta??? Erről miért nem szóltál ? Kikóóó csalódtam benned!!! De hisz ezzzz féél  BTR.
- Mel szuszááá, majd megnyugszol. Na Kendall az uncsitesóm lesz. Tetszik vagy sem ez ellen tenni nem tudok nem én választottam. Logan meg csak úgy eljött vele hozzánk.
- De hogyan lesztek ti rokonok? Jessica már mérgesen nézek rád.
- Úgy, hogy az én bátyám most fogja elvenni Kendall nővérét. És van egy tündéri kisfiúk Brady aki itt is van.
-Jessica gyertek kezdünk.-Mondta a rendezvényszervező.
- Merre vannak a srácok? Épp Logan mondta, hogy ne maradjunk sokáig erre ők tűnnek el.
Egy pillanatra néztem félrre. Mire ismét Mel mellé állva kémleltem körbe egy hideg kéz ragadta meg az enyémet és Melodyét is. Kezünkbe nyomták a csokrot és magukkal rángattak a bejáratig.
- Srácok hol voltatok és mire volt jó ez a rohangászás?
- Majd később elmagyarázom de most inkább essünk túl ezen a ceremónián oki?
Melody és Logan párosunk ment be először mindketten Bella oldalára álltak. Majd mi következtünk a kicsi Brady és az újdonsült rokonka Kendall. Mi bátyókám oldalàra álltunk. A templom tele volt számomra ismeretlen új arcokkal. Egy egy pillantástól a hideg is kirázott amire Kendall is felfigyelt. Szólni vagy kérdezni nem mert nehogy megzavarjon valamit. Végre kimondták a boldogító igent és mindenki kivonult a templomból a házaspárral az élen. Mivel Brady megszökött Kendall mellől én észvesztve rohantam utána. Kergetőztünk a templom körül mindenki hülyének nézet. Az egyik fotóba be is villantunk de ez mindenkinek tetszett így a kép megmaradt. A cipőm sarka már nem bírta a rohamot így lekaptam és mezitláb rohangáltam utána. Brady egyre csak azt kiabálta, hogy Úgysem kapsz el bibibííí. Lassú vagy Jessica. Majd megálltam leguoltam és vártam mikor ér oda hozzám és elkaptam. Nagy nehezen megnyugodott és leült. Oda kellett mennem fényképezkedni Melodyékkal együk akik már a fejüket fogták de segítettek a gyerek cserkészetbe. A csokoreldobás következett ami kicsit furcsa volt mivel kétszer is megtörtént. Először csak Bella dobta el és nekem sikerült elkapnom amire mindenki gyilkos pillantást vetett rám Melen kívül amitől megnyugodtam. Utána mi is csatlakoztunk az akcióhoz. Minden hacacárénak vége lett a templomnál. Így elindultunk a lagzi helyszínére..

Melody ruhája
Jessica ruhája

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése