2014. február 8., szombat

9.rész Esküvő 2

A házaspár autóval ment és vitte az apróságot is. A többiek velem az élen sétáltak végig a hotelhez. A cipőm még mindig a kezemben volt. Hátulról olyanokat hallottam, hogy milyen igénytelen. Nem hiszem el, hogy esküvőre így kell felöltözni. Bunkó paraszt lány nem is értem Kendall hogyan tud vele szóba állni. Meg ha már egyszer esküvő van legalább vegye vissza a cipőt. Tiszta ciki, hogy a mi kislányunk férjének a húga így viselkedik ez undorító. Nem bírtam tovább már a sírás határán voltam. Nem is tudták, hogy mi miatt nincs rajtam cipő és senki nem segített volna megfogni Bradyt. Így úgy éreztem befoghatják a szájukat. Kendall is hallotta miket mondanak így ő rátett még egy lapáttal úgy, hogy közelebb húzott magához és átvette a cipőmet.
- Kendall gyere egy kicsit ide.- hangzott hátulról
Stop- féket nyomott és megvárta míg odaérnek akik szóltak neki. Egyedül maradtam a sor elején így Mel és Logan felzárkóztak hozzám.
- Kendall kisfiam óvva intelek arra, hogy ne beszélj azzal a lánnyal. Nem hozzád való ráadásul nem is úgy viselkedik ahogy én azt a bátyjától hallottam. Azt hitten sokkal érettebb és kifinomultabb.Kicsit amerikai modorú.
- Egy a cipője teljesen tönkrement ezért van mezitláb. Kettő ha nem rohan a kisgyerek után akkor baja is eshetett volna és ti egyáltalán nem törtétek magatokat, hogy megfogjátok. Igen egy kicsit másképp viselkedik mint azok a lányok akik amcsiban élnek. De ő itt él itt ez a szokás és arról ne is halljak megint, hogy szapoljátok.
- De kisfiam nem is úgy viselkedik veketek mint azt egy hítes emberrel kell.
- Igen tudom de tudod miért mert nem úgy ismert meg mind egy híresség hanem amilyen valójában vagyok. És csak tegnap tudta meg az igazságot. Ezt most fejezzük be te meg fogadd el végre, hogy rokon lesz. Kész ennyi ezt lezártuk.
Odaértünk a hotelhez mindenki becsődült a "bálterembe" és helyet foglalt mindenki. Lecsaptam Melodyt Logan kezéről és elmentünk rendbe szedni magunkat és új cipőt szerezni. Nagy nehezen megtaláltam azt ami esküvőhöz illik csak annyi volt a különbség, hogy lapos talpú. Lementünk a bálterembe és helyet foglaltunk. Rettentő éhesek voltunk így suli után. Mel a főasztal előtt kapott helyet én pedig egy eldugott kis sarokban a terem végén. Kihozták a levest nyugodtan megettük.
- Logan kérlek szépen add tovább, hogy Jessica jöjjön ide.
A láncreakció elért hozzám. Persze azonnal odasiettem.
- Mondjad Bella mit szeretnél.
- Az lenne a kérésem, hogy foglalkoznál Bradyvel míg mi nyugodtam megvacsorázunk és segítenél neki is. De mindezt itt kellene vagyis nem mész el az asztaltól.
- Oké segítek. Egy tábla csoki lesz.
- Megállapodtunk - vágta rá
Csupa egy majcs voltam de segáz ma mindenkinek meg kell felelnem vissza semmit nem utasíthattam. Ám egysze rcsak az ajtó felé pillantok amin épp akkor lépett be három idegen srác Bella rohant feléjük gondoltam a zenészek érkeztek meg. De szerintem ahhoz fiatalok. Nem filóztam többet rajta. Éreztem, hogy valaki csúszik a föld felé így kerestem egy üres szobát ahova nem hallatszik el a zene. Bevittem Bradyt és elaltattam ami nem kis meglepetésemre csak fél órába telt. Ki szerettem volna menni egy pohár vízért de elaludtam. Így már ketten szunyókáltunk. Arra lettem figyelmes kb. fél óra múlva, hogy valaki eszeveszetten kopogtat. Nem nyitottam ajtót hanem fordultam egyet az ágyon és visszaaludtam.  Majd egy furi ismeretlen hangjára lettem figyelmes aki rázogatott is így arra már kénytelen voltam felkelni. Mikor kinyitottam a szemem egy furi szőrös és bajszos sracot láttam. Korban úgy Kendalléra és Loganéra tippeltem.
- Jó reggelt hölgyike.
- Sziiaaa teee ki vagy ééés mit keresel a szobában?
- Hát téged ha te vagy Jessica Taylor röviden Kikó.
- Igen én vagyok de te ki vagy?
-Dustin Belt vagyok Kendall egyik haverja. Meg pont ő küldött érted. Gyere mert nem várhatnak ránk örökké nem igaz?
Azzal ő is karon ragadott és kirángatott. Mondtam magamban ezeknek az amcsiknak mániájuk a ráncigálás?? Leértünk a nagyterembe ott mindenki ránk nézett.
- Ne is törődj velük csak gyere és ne maradj le. - nyugtatgatott
A színpadon ott ült Kendall és Logan meg két idegen fickó és négy zenész. Egy szék még üres volt és mellette egy gitár pihent. A srácok előtt két álló mikrofon volt ami előtt kedves barátnőm türelmetlenül engem várt. Felmentem a színpadra Mel mellé hátra fordultam és kérdeztem:
- Mi a franc folyik itt én nem akarok énekelni ti hibbantak.
- Ne aggódj nem lesz semmi gond csak mintha otthon lennél.
Visszafordultam a közönség felé és hirtelen megszólal a zene. ~Jajj jesszus melyik is ez a dal?? Hogy is kezdődik?? ~töprengtem. Mejd hirtelen a TIPIKUS SZEREÓ dallal hoztuk meg a hangulatot. Mindenki rettenetesen élvezte még én is. Énekeltünk még egy csomó Jedward dalt meg a Cup Songot is. Majd lementünk a színpadról és felàllt a négy srác és most ők énekeltek. Akkor esett le, hogy az a két srác a banda másik fele meg az a Dustin a gitáros volt. Viszont én rohantam vissza mivel Bradykét egyedül hagytam a szobában. Még javában aludt legnagyobb örömömre. Egy jó óra múlva felébredt és együtt mentünk le a nagyterembe mert kíváncs voltam, hogy hogy énekelnek Kendallék de sajna addigra már az utolsó dalt a Shot in The Dark
végét énekelték. Jött a sütiosztás én kaptam a legnagyobb szeletet a tortából. Az egyik énekes srác állt oda mellém. Ő volt a legmagasabb, barna haja van és zöld szeme. A nagy tolongásban valaki  meglökte és a tortaszelete a fejemen landolt. Megszólaltam akaratlanul és kissé bunkón.
- Haver elhiszem, hogy a fejemre nőttél, meg szar hangom van és végig kellett hallgatni engem de ezt azért nem érdemeltem meg. Így fogtam és fejébe nyomtam a tortát viszonzásul.
- Ohhh igazán szóval ezt itt így kell csinálni??
Belemart a tortába és felém hajította én pedig elhajoltam előle és bátyómékat terítette be. Ez alapozta meg a kajacsatát. Közben egy csomó embert megismertem viszont azt a srácot akivel elkezdtük róla többet nem tudtam meg. Hajnalban mindenki belassult a zenével együtt és mindenki átcsapott  romantikusba. Valaki böködni kezdett. Az a magas barna volt.
- Szabad lesz?? - csapott le Dustin kezéről
- Táncolunk?? - kérdezte reménykedve

- Feltéve ha megbocsátod a bunkó viselkedésemet meg a sütit. Meg nem szoktam ám ilyen bunkó lenni csak ma keveset aludtam így kicsit nyűgös vagyok.
- Semmi gond én is szoktam nyűgös lenni. Ja és a sütisre pedig nem haragszom én is ezt tettem volna a helyedben magamat ismerve. De még nem tudom a nevedet elárulod?
- Persze Jessica Taylor röviden Kikó de csak azoknak akiknek megengedem.
- És nekem megengeded??
- Nem ne is álmodozz ezt ki kell érdemelni. És téged hogy hívnak?
- James David Maslow Kendall haverja és a banda tagja.
- Jujj a kis felvágós
-Én felvágós ugyan... amúgy kinek a kije vagy ha kérdezhetem?
- A vőlegénynek Kavinnek a húga és Kendall rokonkája.
Láttam a döbbenetet a szemében egy kis ideig nem is szólt de nem hagyott faképnél akkor sem. Vége lett  a dalnak nekem pedig megint baby szitterkednem kellett. Többet nem is láttam Jamest. A másik sráccal is jól megbarátkoztam. Sajnos nekünk már a sulis ruhába kellett átöltözni meg fürdeni. Így Melodyval otthagytunk csapot-papot. De a szobámban egy kis cetli esett ki a töri könyvemből. Kibontom és egy telefonszám volt se név semmi. Gondoltam magamban majd felhívom.

1 megjegyzés:

  1. Ide is elértem végre! :) hmm... tetszik a blogod :) fangilrös??? nem hinném ;) annyira örülök neki, hogy nem az volt, hogy már óriási rajongó és úgy találkozik velük ^^ Remélem nem haragszol meg az építő jellegű kritikámon sem :)
    Az első és legfontosabb, hogy kicsit jobban figyelhetnél a helyesírásra, mert néha bezavart. Nem bántásként mondom, de ha előtte berakod egy wordbe, akkor kiírja az összes hibádat. vagy ha úgy gondolnád, hogy erre nem nagyon van időd, akkor fogadj egy bétát, akinek a helyes írási hibákat kellene kijavítania (esetleg alkothatna egy előzetes kritikát és akkor az is segít a fejlődésben).
    Másodszor néha nem fejezed ki érthetően, hogy kiről van szó. Oké nagyon becsülöm, hogy csak egy szemszögből írod, mert szerintem elég belezavaró, amikor másik szemszögre váltanak és a végére az sem tudod ki kicsoda, de néha már nem tudtam, hogy mi van? most ki mondta? :D bocsi, de tényleg.... amikor négyen öten ott voltak és valaki csak úgy megszólalt... :D
    Az utolsó, ami most így felmerült bennem, hogy hova sietsz? értem, hogy nem akarsz extra hosszú történetet, de akkor legyen benne egy kicsit kevesebb (erőteljes) cselekvés és kicsit fejtsd ki, hogy mik a körülmények. Mert oké, hogy adott egy ház, de ha ott az emeleten van, akkor mondd el, hogy ott van, ne csak célozgass... :)
    remélem nem bántottalak meg vele, hogy írtam egy ilyen kritikát. Nem ez volt a célom. :) Csak ismerem azt, amikor valaki legalább veszi a fáradtságot, hogy ír valamit, akkor is csak azt, hogy hiper szuper jó lett.... és akkor nem tud az ember tovább fejlődni... :/ Pussza girl! :)

    VálaszTörlés