2014. február 28., péntek

12.rész Visszaút

- Hát az első és legfontosabb az, hogy amcsiba kel költöznötök. Ezt mindenképpen meg kell tenni mert innen messziről nem fog menni. Aztán ott iskolát vagy magántanárt kell találnotok. Mivel iskolába járni muszáj. Utána rengeteg időt kell eltölteni a stúdióban. Meg kell tanulnotok táncolni, énekelni, színpadi dolgokat, és még újabb hangszeren kell megtanulni játszani. Meg kell találni annak a fortélyát, hogy hogyan kell bánni a rajongókkal és az öltözködés mestersége is fontos. Dalokat kell írnotok és felénekelni.
- Ácsi ácsi ki mondta, hogy mi sztárok akarunk lenni? Erről sosem volt szó. Különben is Mel idén érettségizik nem ugrálhat és válthat iskolát csak úgy.
- Ezt tudjuk de 1 hónap múlva el kell kezdenetek a projektet.
- De Kendall mi nem is voltunk meghallgatáson.
- Hát ami azt illeti személyesen nem is. Hanem...
- Hanem mii???
- Csajok ne nézzetek így rám. A pillantásotok olyan mintha a szívemet facsarnák. Jó jó elmondom.....Amikor az esküvőn énekeltetek az fel lett véve vidire és mi vagyis én megmutattam egy producernek. Rettentően tetszett neki és ezt a szerződést küldte nektek. Kérlek ne nyírjatok ki.
- Ez most kicsit sok egyszerre. Nem mondok se igent se nemet mert ezt még meg kell gondolnom. Mel?
- Hűhaaa nem tudom alszok rá egyet ez túl sok nekem így egyszerre. Mennyi időt kapunk dönteni?
- 2 nap mert akkor indul a gép és a választ nekem kell átadnom. Ugye megértitek?
- Persze megértjük! Csak hát a semmiből egy perc alatt olyat vágni a fejünkhöz, hogy szárt csinálnak belőlünk.
- Csajok nyugi higgadjatok meg gondoljátok végig és kezdjük már meg a tortat!-türelmetlenkedett Logan 
Megkezdtem, ettem belőle két falatot és leléptem Mel még maradt a srácokkal. A fejemben boxoltak a majmok. Végig gondoltam, hogy alakul majd az életem ha nem fogadom el a szerződést és az ellenkezőjébe is belegondolkodtam. Fogalmam sem volt merre megyek vagy hol vagyok csak sétáltam le a dombról. Valaki megragadott sétálás közben és én reflexből bemostam egyet a szeme közé.
- Hejjj ezt meg miért kaptam nem csináltam semmit!
- Bocccsikaaa nem akartam de tényleg azt hittem valaki idegen vagy és megtámadsz. Nagyon fáj a szemed?
- Csak egy kicsit de nem vészes kibírom.
- Mit fogsz mondani a rajongóknak? Bocsika de hogy is hívnak?
- Carlosnak de csak simán Los, ne aggódj emiatt majd bekamuzok valamit. Most így jobban belegondolva jogosan kaptam tőled. Nekem sem esne jól ha rám ijesztenének séta közben. Te is megmondnád, hogy hívnak mert még nekem nem mondták meg.
- Jessica de hívj csak Jessynek. Bár mások hívnak Kikónak is.
- Hívhatlak Kikónak az szimpatikusabb.
- Nem!
-Miért?
-Azt ki kell érdemelnie az illetőnek.
- Hogy lehet kiérdemelni? Mond el kérlek!
- Jó jó DDEE!! Senkinek az ég adta egy világon nem mondhatod el mert nagy bajok lesznek.
- Bízhatsz bennem.
- De ugye a magas barna hajú "szép"fiúnak sem mondod el?
- Nem, nem kell aggódnod!
- Hát elsősorban nagyon jóban kell lennünk. Amin nem csak azt értem, hogy egyszerűen beszélgetünk. Utána rábízok egy titkot ha nem árulja el senkinek akkor már nagy esély van rá. Az utolsó pedig meglepi menet közben találom ki.
- Értem szóval egy ideig várhatok ha rajtad múlik.
- Mondjuk igen de nem csak rajtam, rajtad is múlik.
- Pill fel kell vennem.
Elment telefonálni és én sétáltam tovább. Carlos mögöttem ballagott, hogy ne halljam mit beszélnek. Néha néha egy egy szót hallottam és én voltam a témájuk de igen zaklatott lehetett a beszélgetés. Hirtelen nekem is megrezzent a telefonom. Mel hívott abban az ügyben, hogy meg kellene beszélnünk a szerződést. Miután befejeztük a beszélgetést, Lossal visszasétáltunk a bulim helyszínére.
- Merre jártatok már azt hittem eltűntetek valahol.-aggodalmaskodott James. Amikor váratlanul megjelent Patrik.
- Szerbusztok Jessicát keresem beszélhetnék vele egy kicsit.
- Mit akarsz? Nem voltam elég világos és hallani akarod harmadszorra is?
- Nem nem, értettem csak kérlek beszéljünk.
- Jó rendi gyere félre. Na akkor mond!
- Kikó kérlek bocsáss meg nekem és legyünk csak barátok. Tudod mit érzek mióta nem vagyunk együtt? Ürességet, értelmetlen lett az életem, nincs olyan este amikor nem jutnál eszembe. Tudom soha többet nem akarsz velem járni meg hasonló de kérlek. Tudom szemét voltam te nem ilyen embert érdemelsz, hanem olyat aki megbecsül téged. Én sajnos nem ilyen ember voltam.
- Huhh erre most nem tudok semmit sem mondani. Tudod az még rosszabbul esett, hogy a volt legjobb barátnőmmel csaltál meg. Ez olyan érzés volt mint amikor kicsavarják a rongyot, hát nekem a szívemből csavarták ki az összes olyan érzelmet amely a szeretethez kötődik. De kérlek most menj el mielőtt olyat teszek amit megbánok.
- Jó jó de még ezt mindenképpen meg kell beszélnünk.
- Jess gyere Brady szeretne veled tortát enni. Jajj bocsának micsoda udvariatlan vagyok, James és téged hogy hívnak?
-  Patrik. Akkor nem is zavarok tovább szia drága.
Nyomott egy puszit a számra és megölelt. James egyre idegesebb és vörösebb lett a dühtől.
- Ki volt ez a srác és miért csinálta ezt? Hisz nem a pasid nem is ismered ugye?
- De igen a pasim volt.
- Mit akart tőled? Miért csak volt? Egyáltalán neked mióta van pasid? Áruld el nekem kérlek!
- Ez nagyon hosszú történet.
- Én ráérek.
- De Bradyvel játsz...
- Csak kitaláltam kellett egy ürügy, hogy beszélhessek veled.  Gyere hazakísérlek.
Szép lassan elindultunk haza. Persze James szavon tartott nem hagyta a kíváncsisága.
- Na akkor elmondod?
- Nyugimanó! Na szóval akit előbb lattál ő a volt barátom. Ma lett volna az 1 éves évfordulónk. Most azért jött mert szeretne kibékülni és mindent újrakezdeni kettőnk között. Hiányzik neki az együtt töltött boldog napok és most már az osztálytársai is velem piszkálják.
- Mi miatt szakítottatok?
- Hát épp találkozót beszéltünk meg a parkban. Egy kicsit késtem mivel az ofő benntartott a suliba, meg próbán voltam Melodyval. De mire odaértem az egyik rosszakarómmal, aki mindig is féltékeny volt rám nem viselte el ha jó napom volt valahogy mindig elrontotta a napomat. Ez volt az eddigi legalattomosabb húzása mert egy ideje már együtt voltak a tudtom nélkül és most sikerült észrevennem. Elrohantam, hogy a következő buszt elérjem de utánam jött és ott jelenetet rendezett és ekkor szakítottunk. Ez csak nehezedett mivel mi egy suliba járunk így minden nap odajött hozzám. Az egész suli száján vagyok, hogy hogy tehettem ilyet.
- Milyet?
- Azt, hogy dobtam.
- Én is ezt tettem volna a helyedben. De akkor ezek szerint nem is volt boldog veled és nem is szeretett.
- Hát még nagyon az elején szeretett de aztán valami megváltozott.   De őszintén sokkal jobb nélküle. Szabadnak, gondtalannak, és  kiegyensúlyozottnak érzem magam.
- Ezek szerint rendesen el voltál nyomva.
- Őszintén igen és azóta nem is nagyon nyitottam más emberek felé. Már a legjobb barátaimat is majdnem teljesen elveszítettem.
- Akkor mi van Kendallel és Logannel meg most itt velem hisz be sem áll a szád de az enyém sem?!
- Hát nem tudom veletek beszélni
teljesen más mert, ti nem olyanok vagytok mint azok akiket eddig ismertem. Mellesleg nem vagytok nagyképű sztárok ami nálam egy plusz pont. Normális aranyos kedves srácok vagytok.
Ezután nem szóltunk egymáshoz csak sétáltunk tovább. Jamesre minden ok nélkül rátört a röhögőgörcs. Én meg rajta nevettem. Kicsit sem néztek minket hülyének az emberek. Hazaértünk nyitom az ajtót, keresem a kulcsot amit én okos a sulitáskámban hagytam. Így csak az udvarra tudtunk bemenni. Ott játszani kezdett Zizivel. Teljesen elvarázsolt ahogy békésen kifárasztották egymást. Egy pillanat alatt letottyant mellém. Rám nézett a szürkészöld szemeivel de egy szót sem szólt. Szegényem belepirult a helyzetbe így megtörtem a csendet.
- Mi az valami bogár van a fejemen?
- Nem dehogy is.
Csak nem hagyta abba a bámulást. Egyre közeledett felém mikor
kocsiajtó csapódásra lettem figyelmes. Melodyn kívül mindenki nálunk volt. Bementünk a házba a srácok összepakoltak és indultak a reptérre. Elbúcsúztam tőlük. Megkaptam a számukat és az összes elérhetőségüket ami csak létezik. Bátyókám kivitte őket a reptérre. Én lezuhanyoztam és lefeküdtem aludni. Hánykolódtam az ágyamban folyton az a szerződés járt az agyamban meg a srácok és James furi bámulása. Nagy nehezen sikerült elaludnom amikor csörög a telefonom. Hajnali 3 lehetett. Kendall volt az, jelentette, hogy épségben megérkeztek és már úton vannak a házukhoz. Kicsit bunkón küldtem el a fenébe amit mindenki hallott mivel ki volt hangosítva. Visszaaludtam....

2 megjegyzés:

  1. Örömmel veszem tudomásul, hogy mennyit javult az írásod! Az utolsó részben főleg! ^^ Nem felejtettem ám el, hogy olvasni kellene! :D csak ritkán van időm :) de ha ritkán is, de jövök és utána nézek, hogy mi történik itt :)
    Csak így tovább!
    Nagyon várom a folytatást!
    Pussza! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen az építő jellegű kritikádat. Igyekszem kijavítani a hibákat és jobban fogalmazni. :) Örülök h tetszik a történet :D

    VálaszTörlés