2014. június 25., szerda

20.rész Börtönben

 Sziasztok! Köszönöm szépen mindenkinek aki eddig is és ezután is nagy szeretettel olvassa a blogomat. Szeretném megosztani veletek azt, hogy beneveztem a blogot egy versenyre amit a Mo című blog hirdetett meg és a második helyet hozta el. Nagyon örültem neki, nagy elismerés számomra. Ünneplésképp elhoztam nektek a 20. részt. Jó olvasást és szórakozást!                                      
                                                                                                                                            BY: Kikó
   

- Mel! Melody segíts! Hallod! Kérlek gyere már!-ordítoztam torkom szakadtából de nem válaszolt. Biztos be volt dugva a füle és zenét hallgatott pakolás közben. Magamból indulva ki mivel én is ezt szoktam tenni. Hiába kiabáltam és erőlködtem senki nem segített. Egyedül voltunk a házban. Már a kapuban álltam mikor Samanta épp arra sétált.
- Szia Jessi mit akarnak tőled a zsaruk?- szegezte nekem a kérdést
- Áh semmit csak  gyakorlatra megyünk a srácokkal.- igyekeztem kimagyarázni magam
- Te rendőrnek tanulsz?
- Valami olyasmi. De most inkább menj és ne törődj velem. Beültettek a kocsiba nem szóltan hozzájuk egy szót sem csak bámultam ki az ablakon. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy a sofőr szól a társának persze halkan.
- Haver ne bámuld már ilyen feltűnően.
- De hát ha egyszerűen gyönyörű.
- Neked nem az a dolgod hogy bámuld hanem bevidd a kapitányságra.
Köhintettem egyet mintha valami a torkomon akadt volna erre abbahagyták a beszélgetést. Befordultak az egyik sarkon és a rendőrkapitányság épülete magaslott előttem. Betessékeltek az ajtón és egy kihallgatóteremhez vezettek. Kint leültettek egy székre ahol várakoztam mert előttem még három ember várt kihallgatásra. A két pasas aki behozott nem tágított mellőlem. Telefonálgatni kezdtem, először Melt hívtam de foglalt volt. Utána Kendallt hívtam de semmi, Logan megint semmi, Carlosnál csak a hangposta jelentkezett de letettem. Legutoljára Jamest hívtam itt is csak a hangposta jelentkezett és a következőt mondta.
- Hali itt James sajnálom de most épp edzésen vagyok. Ha nagyon fontos dologról van szó akkor a sípszó után hagyj üzenetet. Ha pedig ráér akkor edzés után visszahívlak.
Letettem a telefont. És a következőket mondtam:
- A francba! Nem hiszem el, mindig akkor nincsenek telefon közelben amikor kellenének. A franc essen az összes telefonba de várják csak meg míg innen kikerülök. 
Még jó hogy magyarul beszéltem így nem értette senki amit mondtam.
- Jessica Taylor fáradjon beljebb. - szólt ki egy idősebb rendőr
- Jó napot!-köszöntem
- Foglaljon helyet.
- Elmondaná hogy miért hoztak be?- vágtam egyből a közepébe
- Önt feljelentették szándékos emberölésért, kiskorú bántalmazásáért és zaklatásért.
- Hogy mi van? De uram engem akartak megölni. Nézze itt a sebhely ha nem hiszi el. Kiskorút meg abszolút nem bántanék hisz óvó nő vagyok. Épp azért dolgozok hogy nekik jó legyen szívem nem lenne bántani egyik apróságot sem. Uram ne nézzen hülyének. Különben is ki jelentett fel? Látni akarom és megmondani neki a véleményemet.
- Hölgyem kérem nyugodjon meg. Inkább  fáradjon ki és nyugodjon meg.

 Ki is mentem leültem egy székre a két rendőrpali még mindig ott voltak és leültek mellém. Megcsörrent a telefon.
- Köszönöm hogy ennyi idő után méltóztattál visszahívni.
- Neked is szia Jess. Mi bajod van és miért hívtál?
- Csalódtam benned persze mikor kellene a segítség akkor egyikőtök sem elérhető.- ecseteltem neki
- Hol vagy?
- Hogy hol vagyok? Hol vagyok? Kérlek szépen letartóztattak. Ott vagyok!- válaszoltam neki kissé ingerülten
- Hogy mi van? Hol vagy!?- kérdezett vissza értetlenül
- Jól hallottad, de gondolom annyira elfoglalt vagy az edzés miatt és amúgy sem alacsonyodsz le hozzám hogy idejöjj és segíts.
- Jess de...
 Annyira felidegesedtem, hogy kinyomtam a telefont. Miháncs letettem hideg bilincs csattant a csuklómon.
- Sajnálom kisasszony de ez az előírás.- hajolt egyre közelebb a fiatalabb rendőr aki a kocsiban is bámult.
- Te le akarsz kapni?- vontam kérdőre
- Nem dehogy is!- próbálta tagadni.
- Nekem nem úgy tűnik a szitu.
- Figyu van pasid?
- Te jó ég! És még tagadod a dolgot. Igen van ráadásul híres ember.
- Ja értem.- hunyázkodott meg
Arra lettem figyelmes hogy nyílik az ajtó. Bella és bátyóm lépett be rajta. Gúnyos nevetéssel sétált el előttünk. Elmentek letenni a kabátot Bella bement a kapitányhoz. Bátyóm odalépett hozzám és szorosan átölelt.
- Sajnálom rettenetesen sajnálom. Kérlek ne haragudj igyekszek mindent megoldani. Bízz bennem mindet rendbe hozok.
Sírásban törtem ki. Böködni kezdte valaki a vállamat, megfordultam és Kendall magasodott előttem.
- Mit keresel itt?- meglepetten álltam előtte
- Jess te vagy az akit a nővérem perelt?
- Ha nem én lennék szerinted itt ülnék két rendőr között megbilincselve. Haaa?
- Igen igazad van. Kérlek bocsáss meg a testvéremnek.
- Sajnálom de nem megy. Figyi én igyekszem de sajnos már nem megy.
- Gyere ölelj meg!
Nem mozdultam meg kővé dermedtem ettől a mondattól. Így ő lépett oda hozzám. Karjai körém fonódtak és fel-le mozgatta őket. A teste forró volt szinte égetett ahogy egymáshoz értünk.
- Semmi gond én hiszek neked. Kérlek ne sírj, nem bírom elviselni ha valaki sír pláne ha lány.- súgta.
- Kisasszony kérem jöjjön be az úrfival együtt.
Letöröltem a könnyeimet, megtöröltem a
 az arcomat és máris olybá tűnt mintha nem is sírtam volna. Bementünk és helyet foglaltunk. Bella mellett ketten, mellettem viszont nem ült senki. Kihallgatták a vádlót is mikor végzett bátyám felállt és beszélni kezdett.
- A lány ártatlan. Soha nem tört Bella életére a kisfiunkat nem bántotta hanem saját testvéreként szerette. Hozzáteszem engem sem bántott ahogy itt az előbb elhangzott. Döntő bizonyítékom van az ellenkezőről.- állt mellém bátyám
- Mi pedig mindig is jóban voltunk egymással. Soha még egy légynek sem ártana. Túl jó szíve van ahhoz hogy valakinek is ártson.. Kendall is mellém állt és támogattak, Bella pedig egyedül maradt.
-Az előbbiekben volt szó valami bizonyítékról. El tudná mondani  mi az?-vágott közbe a rendőr
- Természet el is hoztam a CD-t. Ugyanis kamerákat szereltem a házba 24 órás megfigyelés gyanánt. Ezt ne részletezzük mi miatt.
- Jó rendben akkor tegyük be a és nézzük meg.
Lejátszottul a felvételt, Kendall vörösödött és szégyellte amit látott. Vége lett a filmnek és megszólalt.
- Bella hogy tehetted ezt. Azt hittem te nem leszel olyan...
- Kérem fejezzék be a vitát és menjenek ki. A kisasszony nem kerül börtönbe mivel ártatlan. Maga asszonyom viszont igen. Szándékos testi sértésért, emberölésért. Mindenki távozhat.

Igyekeztem Bellához és az egyik kanyarban utol is értem.
- Bella kérlek várj!- szóltam utána
- Mit akarsz?
- Szeretnék bocsánatot kérni tőled. Nem akartam hogy börtönbe kerülj ennyit nem ér az egész hacacáré. Tudom gyűlölsz és nem nézed jó szemmel a azt hogy jóba vagyok a tesóddal. Kérlek próbálkozzunk  meg  a kibéküléssel.
- Segítsd a bátyád és vigyázz a kis gyerekre.
Azzal eltűnt a rendőrpalikkal együtt. Majd megszakadt a szívem mikor belegondoltam a kicsi helyzetébe. Visszakullogtam a többiekhez.
- Mi lesz így veletek?
- Ne aggódj meg tudjuk oldani nem dől össze a világ ennyitől.
- Menjünk. Kérlek menjünk haza még nem végeztem a pakolással.
- Most komolyan el fogsz költözni tőlünk?- próbált elbizonytalanítani bátyám
- Igen most már biztos.
A hazaút csendes és nyomasztó volt. Mikor a ház elé kanyarodtunk Melody várt minket az utcán.
- Hol voltál? Miért nem válaszoltál a hívásra? Mi ez a leamortizált hangulat? Kikó nem szeretem amikor ilyen vagy. Semmi mosoly semmi életkedv.
Átöleltem de nem szóltam hozzá semmit. Bementem a házba elraktam a cuccaimat és hívtam Jamest.
- Szia bocsáss meg az előbbi hangnemem miatt. Nem akartam bunkó lenni csak...
- Csak mi?- esett nekem
- Ne légy már bunkó nem azért hívtalak hogy így beszélj velem.
- Jól van meg ne sértődj nem úgy gondoltam. Amúgy miért hívtál?
- Szeretném ha eljönne valamelyikőtök hozzánk és segítene a költözésben.
- Mi baj nagyon más a hangod. Történt valami?
- Neem semmi hagyjuk inkább ne firtassuk a dolgokat.
- Nem telefon téma mi? De majd ha itt lesztek akkor elmondod ugye?De csak négyszemközt.-változtatott hangnemet
- Még meggondolom csak jöjjön valaki.
- Jó már indulok is mivel senki sincs itthon. Ha a ház előtt leszek csörgök. Szióóóó!
- Köszi szia!
Letettem, szobaszomszédom átpakolt hozzám és kérdezősködni kezdett. Elmeséltem a sztorit tövéről hegyére utána köpni nyelni nem tudott. Kisvártatva kopognak az ajtón.
- Ki az és mit akar? -ordított ki Melody. Nem válaszolt csak kinyitotta az ajtót.
- Ide kértek költöztetőt?
- Igen ide.- mondtam gúnyos mosollyal.
- Ninnde mosolyog csoda történt!- ámult el
- Nem te váltottad ki nehogy azt hidd!- törtem le a szarvát, de igazából boldog lettem mikor megláttam
- Naaa ez fájt!-mondta szomorúan, majd ismét mosolyogni kezdett. Megfogtam a holmijaimat és lecipeltem amit tudtam mögöttem szorosan jött barátnőm. James hozta le a nagy ruhás bőröndöket. Mikor már mindent betettünk a kocsiba hazaért bátyóm a kisfiával.
- Jessi néni hova mész ezzel a bácsival?
- Kincsem sajnos el kell innen költöznünk. De ígérem meg foglak látogatni titeket.
- De miért nem érezted velünk jól magad?
Csak megsimítottam a buksiját.
- Vigyázzatok magatokra. Látogatóba majd jövök.
- Ti is és érezzétek jól magatokat. Ha adhatok egy tanácsot hugi akkor minél hamarabb jöjjetek össze Jamessel. Hidd el nem fogod megbánni.- adta a jó tanácsait bátyóm
-  Honnan veszed ezt? Egyenlőre nem ígérhetek semmit.
- Látszik rajtatok, meg volt időm kiismerni és ha jól tudom randira is került sor.
- Jessica gyere induljunk.- szakított meg minket James
- Rendben megyek. Sziasztok majd jelentkezem.
Beültem a kocsiba én is. James zenét kapcsolt a hangulat meghozása érdekében.
- Drága egyetlen gyöngyharmat! Nem gondoltad komolyan hogy az albumotokat játszod le.
- De igen miért?
-Nem is tudom....
- Zavar? Mert akkor kikapcsolom.
-Mi baj van vele Kikó?- vont kérdőre Mel is
- Nem így szeretném megismerni a dalaitokat.
Megpillantottam a rendőrséget.
- James állj meg itt. 10 perc és jövök.
Bementem a kapitányságra pechemre azok a rendőrök mutatták az utat akikkel megismerkedtem. Megkerestem a kapitányt és megkértem hogy otthon a családjával töltse le a büntetést. Először óckodott de azért belement utána távoztam a rendőrségről. Visszaültem a kocsiba és folytattuk tovább utunkat. Még fél óra volt hátra az útból és mi trióban énekeltük a dalokat. Hirtelen kanyargóssá vált az út és egy hatalmas kapu előtt áltunk meg. Az kinyílt mi pedig bejátrunk. Az udvar hatalmas nagy és volt bent egy medence is.

Egy hatlamas garázsban álltunk meg. A kocsin kívül volt még ott egy quad, két motor és még egy kocsi. Kiszedtük a bőröndöket, James haladt elöl az utat mutatva. Kinyitotta a ház ajtaját és egy hatalmas előtér fogadott minket. Kiesett a kezünkből az összes bőrönd és nyitott szájjal bámultunk körbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése