2014. április 25., péntek

17.rész A koncert

Sétáltam fel a szobámba Bella valami vacsiszerűt kotyvasztott, Bredy aludt, bátyám a konyhában segédkezett.
- Jess gyere ide egy kicsit.- szólított bátyám
- Igen?-kérdeztem bunkón
- Ennyire mérges vagy a büntetés miatt?
- Igen ugyanis akkor kell ám megbüntetni amikor minden a legjobban alakul.
- És mit akart James?
- Semmit csak kicsit átjött hozzánk. Nem tudjátok hol van Mel?
- Elment valami John nevű sráccal. Ne aggódj hamarosan itthon lesz.- felelt Bella
- Felmentem fürdeni és felhívom a volt osztálytársaimat, ha kellek csak kiabáljatok.
- Rendben.- mondták egyszerre
Felmentem lefürödtem és csendben eltűntem a szobámba. Kisvártatva Mel rontott be.
- Na mi volt? Történt valami érdekes veled?
- Hát igazából csak beszélgettünk megbarátkozott Jankával. És a legjobb, hogy meghívást kaptunk a holnap esti koncertjükre. Teljes VIP jegyeket, tessék de vigyázz rá mert hajlamos vagy elveszíteni az ilyen fontos dolgokat.
- Koncira megyünk! Koncira megyünk! Történt még valami?
- Hát igazából úgy búcsúztunk el, hogy megölelt. Csuktam be az ajtót de visszarohant nem engedte, hogy becsukjam és kaptam egy puszit.
- Fülig szerelmes beléd.
- Ugyan csak kitalálod.
- Kikó! Nem látod  hogy néz rád? A stúdióban megcsókolt, minden szó nélkül beállított hozzánk, az esküvőn együtt táncoltatok és a mai eset. Ezek nem véletlenek szerintem össze kellene jönnötök. Szép pár lennétek és szerintem neked is jót tenne a régi után. Rettentően megváltoztál akkor, és még most sem az vagy akit megismertem.
- Ahogy te és John. Na veletek mi van?-tereltem a szót
- Elhívott randira. Fantasztikus volt, minden percét imádtam. Képzeld meg is csókolt életem legszebb napja.
- Na látod Eddel mi pont ezt tárgyaltuk és nekem lett igazam így jön nekem eggyel.
- Te Kikó el tudod hinni, hogy a kedvenc énekesem randira vitt és össze akar jönni velem?
- Igen el tudom hinni.
- Megyek felhívom a bátyámat és ezt még folytatjuk.- kereste a kifogást Mel
Felmentem vidi chatre Rebiék már fent voltak mivel hétvége van náluk így nem mentek suliba.
- Kikó mit képzelsz magadról  csak így bejelentés nélkül elmész tőlünk. Hol vagy? Kivel vagy? Miért mentél el?- bombáztak kérdéseikkel
- Csajok nyugi direkt nem mondtam el nektek mert a többiek már kombináltak volna?
- De mit csinálsz?- tette fel a kérdést Rebi 
- Most jelenleg Amerikában vagyok azon belül Venicében. Ott is a bátyámnál. Az ok ami miatt eljöttünk az az hogy lemez
szerződést kaptunk mi pedig elvállaltuk.
- Gratulálunk!! Büszkék vagyunk. Kendallel hogy alakulnak a dolgok? Összejöttetek már?-folytatta Dory
- Dory! Hogy gondolod ezt Kendall a rokonom. Mielőtt kérdeznétek Logan meg mást szeret és csak haverok vagyunk. A többiekkel nem nagyon találkoztam még.
Elmeséltem a csajoknak mi történt velünk amióta ott vagyunk. A verekedéstől kezdve az első éneklésig. Azt viszont soha nem mondom el nekik hogy alakulnak a szerelmi életeink Mellel. James ikonja megjelent a gépemen vagy 5 üzit írt. Az utolsó arról szólt, hogy felhív chaten. Megkértem arra inkább írásban beszélgessünk mert a barátnőimmel beszélek.
- Inkább a barátnőiddel beszélsz mint velem?
- Nem, nem csak tudod mikor iskolát váltottam az egész osztályból csak ők barátkoztak velem. Elsőre befogadtak maguk közé én pedig szó nélkül elmentem.
- Ja így már értem bocsáss meg a meggyanúsítás miatt.
- Semmi gond.
Dorothy és Rebeca elköszöntek. James valahogy megérezte mivel abban a pillanatban felhívott.
- Na így mindjárt jobb, hogy képet is látok.- jelentette ki.
-Miért neked nem felel meg a profilkép?
- Nem mert az nem olyan mint az élő.
- Te lenyomom a kamerát!
- De én látni szeretnélek.
- Ne nézz már! Csúnya vagyok meg olyan vagyok mint egy zombi. Hallod ne bámulj már. Hagyj békén most ehhez nincs kedvem.
- Jess ne bolondozz hisz fantasztikusan nézel ki. Ja és beszéltél a bátyáddal a holnapi nap miatt?
- Nem még nem beszéltem. De ne aggódj mindenképpen ott leszünk.
Hirtelen valaki a hátamra ugrott. Rettentően megijedtem. Kisfiú kacagást hallottam majd Bredyt pillantottam meg az ágy végén. Csikizni kezdtem és egy hatalmas puffanást hallottam és égtelen  kacagást.
- Mi volt ez?- kérdeztem kissé aggodalmasan
- Semmi semmi jól vagyok. Csak felborultam a székkel de nyugi tényleg semmi baj.
Bella meghallotta a zajt és benyitott hozzánk.
- Figyi most jobb ha megyek nehogy lebukjak. Szia.- írtam meg Jamesnek.
- Brady kincsem odamennél apuhoz beszélgetni szeretnék Jessel.
- Jó megyek. Apuuuu merre vagy??-rohant ki a szobámból. James pedig kijelentkezett de még írt üzit.
- Figyi én próbáltalak téged megkedvelni. Azt még elviseltem hogy a ruhát amit adtam átalakítottad. De amit most művelsz az már mindennek a teteje.
- Miért mit csináltam?
- Befurakodtál a családunkba a barátnőddel együtt. A fiamat ellenem fordítod és a tesód sem foglalkozik velem annyit mint azelőtt. Tudom ám, hogy csak játszod itt az jó kislányt közben velejéig romlott vagy. Gyűlöllek érted, meg tudnálak fojtani téged egy kanál vízben.
- De hisz nem csináltam semmit.
- Dehogynem sokkal híresebb vagy mint én és még csak most jöttél ide. Ráadásul nem is vagy szép se tehetséges. De arról kezeskedni fogok, hogy az itt töltött napjaid pokollá legyenek. Legyen szép estéd.
Kiviharzott a szobámból. Sírva aludtam el nem értettem mi baja van velem. Reggel féltem felébredni. Nem hagyott nyugodni az amit mondott Bella. Kevin bejött felkelteni.
- Kikó kérlek kelj fel.
10 percen keresztül ébresztgetett. Nagy nehezen felkeltem
- Kikó valami baj van? Szörnyen nézel ki. Bántott valaki?
- Köszi ez kedves most aztán tényleg jobban érzem magam.
Húztam a fejemre a takarómat.
- Kikó de én nem úgy gondoltam.- ölelt át közben- De ha attól jobban fogod érezni magad visszavonom a büntit.
- Hát nem lett jobb csak egy kicsit.
Égtelen rikácsolásra lettem figyelmes hát persze, hogy Bella volt. Kevin kiment a szobából kisvártatva Bredyke bújt be az ágyba mellém. Filmet kezdtünk nézni mikor James megint chatelni akart velem.
- Bredy nem haragszol meg ha beszélgetünk valakivel?
- Nem dehogy is. Kivel?
- Mindjárt megtudod.
Felnyitottam a chat ablakot.
- Szia Jessss.....ki van veled?
- Szia ő itt az unokatesóm Bredy.
- Akkor jó reggelt. Este tudsz jönni?
- Igen ugyanis visszavonták a büntit.
- Ez szuper.- felugrott és ujjongani kezdett.
- Micsoda bolond bácsi! -nevetett unokatesóm
- Igen tudom és én így szeretem.
- Te szereted őt?
- Igen de csak úgy mint Melodyt.
- Barátként?
- Igen úgy...barátként!
- Jaa amúgy miért van ilyen reggel fejed?- folytatta a faggatózást
- Mert talán még reggel van és most keltem fel? De ahogy látom te olyan friss vagy mint aki legalább 6 energiaitalt megivott már.
- Nem. Most tévedtél ugyanis minden reggel korán kelek, lemegyek futni és közben a kutyusom is jön velem. Miután hazaértem reggelizek majd megyek gyúrni.
- A srácokat nem szoktad felkelteni.
- Nem vagyis már megszokták ezt hisz nem most kezdtem el.
~ James gyere már miért kell minden áldott alkalommal rád várni?~-kiabálta valamelyik srác a háttérből 
- Bocsi Jess de megyünk próbálni este majd talizunk.
- Semmi gond drukkolok nektek szia.
És már el is tűnt. Bátyókám és a felesége elmentek dolgozni Bredyt elvittem oviba, Melody pedig ismét eltűnt. Nekiláttam a beadandómat megírni mielőbb végezzek vele és mehessek a koncertre. Rengeteg módszertan könyvet kellett kiolvasnom de 5 órányi kemény munka után elkészültem a dolgozattal. Nem haboztam elküldtem a tanáromnak.
- Kikó! Melody! Készülődjetek egy óra múlva indulunk.- figyelmeztetett bátyus.
- Rendben igyekszünk.- válaszoltuk egyszerre
Lefürödtünk, hajat mostunk, kicsi és szolid smink és rettentő roham a ruhakereséskor.

Jessica ruhája
Melody ruhája



Sikerült kiválasztani a legmegfelelőbb darabot. Már indultunk is. Fél órás utunk alatt megint csak énekeltünk, igazából bátyókán nem bánta sőt méltányolta. Értetlenkedve  vettem észre, hogy az autópályán vagyunk. Pechünkre rettentő dugó volt, természetesen ahogy illik. Kétségbeesésemben hívtam Kendall, kicseng semmi. Akkor Logan talán felveszi,  ám hiába a próbálkozás itt sem sikerült. Mel közben Jamest és Lost hívta de ő sem járt sikerrel. Az üzenetekre sem válaszoltak így még idegesebb lettem mint voltam. Nagy nehezen kikecmeregtünk a dugóból miért is ne a koncert már elkezdődött a koncert. Eszeveszetten rohanunk a kapuhoz még épp jókor értünk oda hisz a biztonsági őr beengedett minket. A színpad előtt már nem volt hely és a nézőtéren sem így maradtunk a színfalak mögött. A srácok irtó ügyesek voltak, jó volt látni azt a millió rajongót. Mel tombolt mellettem eljutott élete első BTR koncertjére. Elmélyedtem a gondolatba micsoda állóképesség kell ahhoz, hogy ennyi ember előtt hangremegés nélkül énekeljen valaki. Gondolatmenetemet James szakította félbe mikor a színpadra hívott minket. Hoztak nekünk két széket és helyet foglaltunk egymás mellett. Az ülésrend a következő lett Kendall mellette James. Én mellettem Mel majd Logan, Los és végül Dustin zárta a sort.
- RUSHEREK- hatalmas sikítás- szeretnénk bemutatni újdonsült munkatársainkat és barátainkat. Jessica Taylor és Melody Grapes.
Felálltunk és integetni kezdtünk. Körülöttünk mindenki tapsolt még a srácok is. Majd mikrofont nyomtak a kezünkbe. Melody beszélni kezdett.
- Köszönjük ezt a hatalmas tapsot igazán nem érdemeljük meg.
- Az, hogy mi itt lehetünk egyedül a srácok érdeme. Nekik köszönhetjük, hogy mi itt lehetünk Amerikában.
- A lényeg a lényeg örülünk, hogy itt lehetünk veletek ezen a fantasztikus koncerten.
- Most viszont visszaadjuk a szót a srácoknak ugyanis ő miattuk jöttetek ide. Had halljam a hangotokat!
A tömeg sikoltozni kezdett. Mi visszaadtuk a mikrofonokat és le akartunk menni a színpadtól de James visszahúzott minket. Közben azt súgta: menjek majd az öltözőjébe és ott várjam meg mert beszélni szeretne velem egy fontos  dologról. Leültünk a színpadon nekünk szánt székekre és az  Knew you were troublet utána pedig a Windows downt énekeltük közösen.


Teljesen váratlanul ért a dolog ugyanis ezeket a dalokat csak egyszer énekeltük el a srácokkal. Az is csak a szülinapomon volt,  álmomban se gondoltam volna, hogy  ez itt köszön vissza. Rettentő jól éreztem magam ahogy láttam Mel is élvezte a dolgot. James egész konci alatt bámult ami egy kicsit idegesített. Kendall próbálta visszafogni és észleltetni vele nem kellene ezt csinálnia, sajnos kis sikerrel. Elköszöntünk a közönségtől és a srácoktól is. Fogtuk magunkat és bementünk James öltözőjébe. Várakozás közben eljátszadoztunk Fox-szal és Sydny-vel. Kisvártatva megjelent James is.
- Sziasztok csajok. Figyi szeretnénk ha átjönnétek hozzánk a fellépés után és megünnepelnénk a mai napot. 
- Benne vagyunk!-vágtuk rá csuklóból.
Odalépett Melhez és súgott neki valamit utána kiment. Majd odafordult hozzám és megfogta a kezemet. Mélyen a szemembe nézett és belekezdett a mondandójába.
- Figyi Jess nem titkolhatom tovább a dolgot. Kedvellek téged nagyon nagyon. Amikor a közeledben vagyok vagy csak rád nézek, akár chatelünk szinte szárnyalok és elönt a boldogság. Tudom te is ugyan úgy érzel ahogy én. Látom a szemedben. Így hát lennél a barátnőm?
- Huhh hát ez wwááoohhh! Igen vagyis mégsem. Bocsika.
Tudom ez most kicsit furán jön ki meg minden de remélem megérted. Kérhetnék egy kis időt?  
- Persze én megértelek de ugye beszélgetni fogunk?-simította végig az arcomat és most már a hajammal játszott. -Tudom nem lehet könnyű egy ilyen kapcsolat után egy újat kezdeni.
- Persze, hogy beszélgetünk ez hülye kérdés volt. Veled ki ne beszélgetne. Figyi ezután szólíts csak Kikónak.
Erősen szemeztünk ismét már majdnem elcsattant a csók mikor Kendall nyitott be.
- James gyere interjú idő van és még a fotózás is hátra van. Szia Jess nem tudtam, hogy itt vagy. Bocsánat a zavarásért.
- 2 perc és megyek.
Kendall eltűnt, James gyorsan át öltözött és ő is eltűnt. Mel bejött és faggatni kezdett a beszélgtésről, nem mondtam neki semmit amin rendesen megsértődött. Épp indultunk ki a csarnokból, hogy kint megvárjuk Kendalléket. Mikor egy csomó srác rohamozott meg minket  autogram és fénykép miatt. Nehezen de sikerült lerázni őket és kijutni a kijáraton. Kisvártatva megjelent Logan utána a többiek is csatlakoztak hozzánk.
- Na akkor ki viszi el a csajokat? -tette fel a kérdést Los.
- Én motorral vagyok így csak egyet tudok vinni.- jelentette ki James
-  Jó akkor valaki jön velünk mert van még hely.- tájékoztatott Kendall.
- Nekünk így megfelel.- jelentettük ki határozottan.
- Kikó megy Jamessel, én pedig a többiekkel. Majd a háznál találkozunk.
Mel a többiekkel már elindult a házhoz James és én maradtunk.
- Motoroztál már?
- Nem még soha életemben.
- Izgulsz?
- Őszintén? Rettegek. Mióta apunak volt balesete engem sohase vitt magával és én is féltem vagyis még a mai napig is félek tőle. Meg Kevint szinte mindig vitte.
- Nem kell félni, szuper érzés amikor száguldozol.Tessék ezt vedd fel.- nyújtotta fém a bukósisakot. Félénken nyúltam a sisak felé mikor a kezemben volt sem mertem felvenni. Csak fogtam és nézegettem. James már indulásra készen állt de én lelkileg még nem álltam készen. Odalép mellém átkarolja a derekamat.
- Bízol bennem?
- Persze, hogy bízok. Csak...félek..- változott szaggatottá a hangom.
- Nem kell itt leszek melletted és vigyázok rád.
Fejembe húztam a sisakot és felültem a motorra. Szép lassan elindultunk a többiek után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése